Aparatka

Witajcie Motylki !

   Macie prawo mnie opierdzielić i to porządnie . W poniedziałek była głodówka i w nocy miałam napad około 1000 kcal . A dziś przed założeniem aparatu ortodontycznego jadłam wszystko co mi dała babcia ok. 2000 kcal .

    Jutro może jakąś papkę dla dzieci przed siłownią a już w czwartek idę do babci . Będę jeść malutko bo mam prawdziwą wymówkę : Zęby napierdalają niesamowicie !!

   Wiem,że zawaliłam,ale byłam pewna,że na święto zmarłych pójdę do mamy mojej macochy tam by głodówka wyszła. Jest tam luz z jedzeniem .

    Także od następnego poniedziałku na pewno będzie głodówka no i oczywiście ćwiczę .


    Trzymajcie się ciepło :* !!

Komentarze

  1. Oj znam to, jak założyli mi aparat to przez miesiąc żyłam o kiślach i budyniach (bardzo mocno mi ściągneli). W każdym razie założenie aparatu to rzeczywiście super wspomagacz w odchudzaniu :D Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymówka idealna! Tylko zastanów się dla kogo ona będzie... Większość głodówek konczy się napadami i tak w kółko. Czy ta wymówka będzie dla mamy twojej macochy? Czy dla Ciebie by pozwolić sobie na napad? To podobnie jak z podjadaniem, gdy nikt nie patrzy. Chcesz udowodnić, że niczego ci nie będą kazać ani bronić. Tylko podjadając trzeba przemyśleć komu tak naprawdę robimy na złość... Raczej sobie. To my się krzywdzimy. My się prowokujemy do napadów. Może nie świadomie, ale tak właśnie robimy.
    Tobie też radzę sobie to przemyśleć. Nie lepiej będzie jeść tak jak sobie zaplanujesz? Jakiejś określonej ilości kalorii, stale i niezmiennie?

    Martwisz się jednym złym dniem ? Kochana, to on pokazał Ci co musisz zmienić! To dzięki niemu masz teraz tyle motywcji, doceń to. Teraz wiesz nad czym musisz pracować, by dojść do wymarzonej sylwetki, do perfekcji.
    Tego Ci życzę!
    Buziaki, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nosze aparat! :) Tak sie smialam, ze aparat to jedna z najlepszych diet. Za kazdym razem kiedy ortodontka zmienia mi gumki i druty, to tego dnia strasznie bola mnie zeby. Takze trzymaj sie i lyknij apap na bol zebow (mnie strasznie na poczatku bolaly).

    OdpowiedzUsuń
  4. ojjj znam ten ból... na początku ryczałam tak mnie bolały, ale na szczęście zdejmują mi niedługo ^^ a wymówka bardzo dobra nawet jak się chce jeść to nie da rady bo jeszcze bardziej boli, a efekt może być taki że schudniemy i do tego będziemy mieć piękny uśmiech :) Pozdrawiam
    http://co-nas-przyciaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może odpuść sobie te głodówki, skoro powodują napady? Lepiej jeść przez 5 dni po 400 kcal niż przez 4 dni nic a piątego 2000 kcal. Wychodzi na to samo w bilansie, ale organizm nie musi robić zapasów żeby przetrwać. No ale jak masz aparat to raczej marne szanse na napad, bo nie dasz rady gryźć :) Tak czy tak, będzie dobrze <3 Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno stało się czasu nie cofniesz :)
    Mam nadzieję, że się nie poddasz :)
    http://proanaewelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty