Może 1 ?

Witajcie Motylki !

Wasze komentarze są tak miłe ... Jej naprawdę jest mi szczerze fantastycznie z tym,że mnie wspieracie . Co do dwóch poprzednich dni czuję się zupełnie wyizolowana w obu dniach jadłam poniżej 1000 kcal . We wtorek około 700 kcal a dziś 950 kcal . Ja naprawdę nie ogarniam siebie .

W ten piątek moja mama wychodzi ze szpitala przywiezie ją do naszej miejscowości jej dziewczyna ;) . Boję się o mamę,że nie zapanujemy nad moją mamą i po wyjściu ze szpitala "czysta" i znowu się w coś wpakuje .

W tytule posta napisałam jeden ze względu na ćwiczenia od dzisiaj zaczęłam ćwiczyć . Myślę że chociaż ćwiczenia mi wyjdą i pod tym względem nie stracę motywacji .

Jutro zjem mało obiecuję ;) .

Trzymajcie się Kruszynki !

Komentarze

  1. Moglabys cos wiecej powiedziec o swojej mamie?.. moze to niedyskretne ale nie zrozumialam części " przywiezie ją do naszej miejscowości jej dziewczyna" Tzn ze jest lesbijką tak? :) z ciekawości pytam.
    Ojej no niezle.. tak dobre bilanse? Gratulacje kochana :* cwicz cwicz ;) to bardzo pomaga :3 wpadnij do mnie bo w przeciwienstwie do cb mam mala motywacje.. :p sciskam / Lola..

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilanse super, takie właśnie ilości kalorii są w miarę zdrowe i do chudnięcia :) Cieszę się, że mama wraca, dbajcie o nią, ale co ja Ci mówię, sama wiesz najlepiej ^^ Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty