Brak czasu

Witajcie Kochane !

Chciałam przeprosić was za moją prawie 5 dniową nieobecność lecz odłączyli mi internet na weekend a wcześniej nie miałam czasu . Napiszę w niedzielę co u mnie słychać . Na chwilę obecną wielki zapierdziel . Z jedzeniem nie jest dobrze,ale ćwiczę to jest najważniejsze . Juro moja rocznica. Sesja zdjęciowa + kolacja . Ja ważąca 55 kg na zdjęciach . Boże gdy wrócę od cioci zrobię 4 dniową głodówkę później u taty jak najmniej i znów głodówka . Przy tym będę ćwiczyć . Dam radę nie raz dawałam radę .

Na koniec października na pewno zrobię podsumowanie miesiąca . I zobaczymy czy są jakiekolwiek postępy . Wątpię no ale .

Trzymajcie się chudo !!

Komentarze

  1. Na pewno dasz radę! :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze ;) Na pewno będziesz wyglądać na sesji zjawiskowo!
    Całusy :)

    ascetyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rok to już bardzo dużo, gratulacje :) Na pewno są efekty, musisz tylko chcieć je zauważyć :) Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, no pewnie, że dasz rade ale uważaj na siebie :) Czekam na to podsumowanie bo efekty jakieś są na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
  5. aby stracić kilka kg najlepiej wyłączyć z diety węglowodany i biegać 2-3 razy w tygodniu

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty