Wielkimi krokami jutro

Witajcie Motylki !
Tak, za 1,5 h jutro a ja się dzisiaj nie obżarłam . To dziwne i nie w moim stylu,no ale nie będę w siebie wmuszać jedzenia hmm od jutra wiem,że będzie dieta i wiem,że teraz jest dobry moment na odchudzanie . Doszło to do mnie gdy siedziałam w wannie patrzyłam na swój brzuch i wiedziałam ,że to ten czas .

Odchudzam się na diecie 500 kcal . A chłopak rozpisuje mi co mam jeść :* :* . Jutro w planach owsianka jabłko i wafle ryżowe nie wiem jak wyjdzie z tymi waflami bo średnio je lubię .

Nasza rocznica wypada za 16 dni . Cieszę się choć przeraża mnie fakt ile jeszcze musimy się ograniczać z czasem no bo wiadomo nauka później studia. Martwię się,że nie znajdziemy czasu dla siebie .

Co do naszego motylkowego środowiska tak jak parę z was zauważyłam,że jest nas mniej trochę mi z tego powodu smutno . Jeżeli czyta to jakaś osoba,która dopiero założyła bloga lub jej nie obserwuję albo zna aktualne w miarę nowe/mało znane blogi to proszę o zostawienie komentarza pod tym postem .

Trzymajcie się chudo !!

Komentarze

  1. Nie wiem, czy znam jakieś blogi, których nie obserwujesz, możesz sprawdzic u mnie :) Też zauważyłam, że jest nas mniej, ostatnio dużo motylków przestało pisać...
    Też nie lubię wafli ryżowych, myślałam, że jestem jedyna xD Jak dla mnie one po prostu śmierdzą, może zamień je na pieczywo chrupkie?
    Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Ci polecić wafle ryżowe smakowe (cebulowe, paprykowe). Co prawda mają trochę więcej chemii, do tego jeden ma około 40 kalorii, ale ja je uwielbiam.

    Z czasem i miłością niekiedy jest trudno. Ostatnio zaczyna mi to doskwierać, ale wydaje mi się, że prawdziwa miłość powinna przetrwać wszystko. W końcu takie jest życie - nie zawsze usłane różami. Życzę wam jak najlepiej mimo wszystko. Powodzenia również w diecie. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wafli ryzowych jem tylko te wieloziarniste i je lubię :)
    Co do chłopaka i miłości - na pewno znajdziecie czas dla siebie, tak w "między czasie"
    Trzymaj się chudziutko na tych 500 kcal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wafle ryżowe smakują. Świetnie, że Twój chłopak Cię wspiera. Mnie nikt nie wspiera, jeszcze mi to odradzają. Powodzenia w życiu i odchudzaniu. :)
    Jeśli chodzi o bloga, to ja dopiero zaczęłam. Miałam już wcześniej podobnego, ale się poddałam. ;c Teraz postanowiłam zacząć wszystko od nowa.
    http://anorectic-suicide.blogspot.com/ <- jeśli masz ochotę, zajrzyj. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow :o Chłopak ci rozpisuje jadłospis ? :o Prawdziwy skarb ♥
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty