Zapukało zwątpienie ...

Witajcie Motylki !

Dzisiaj drugi dzień normalnego jedzenia do 500 kcal . Nie wiem czy jest sens w takim miesiącu się odchudzać nie chcę zwalać w szkole,ale nie da się normalnie jeść poza tym jestem na to za gruba .

Moje czerwone od płaczu oczy puchną i krwawią a ja nie wiem co mam z tym zrobić . Wiem,że dziś przede mną jeszcze nauka i ćwiczenia ? Tak powinnam ...


Nie wiem co mam napisać . Zastanawiam się nad skuteczną dietą od listopada typu kopenhaska,norweska . Od listopada dlatego,że wtedy będę mieć bardziej wolne co do pilnowania z jedzeniem . Mam jeszcze czas . Dziś bilans też był w porządku,ale czuję że przybrałam na wadzę widzę to brzuch stał się dużo bardziej wypukły niż przedtem .

No nic nie mam pomysłu co bezsensownego mogę napisać .

Trzymajcie się chudo i ciepło !!

Komentarze

  1. Nie poddawaj się. Kontynuuj dalej dietę. Dużo osób ucieka z dietą i mów sobie, że od poniedziałku. Teraz Ty tak, jakby chcesz uciec i przekładasz ją aż do listopada. Spróbuj pogodzić i dietę i szkołę, tak po prostu. Nie poddawaj się i powodzenia. c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, każdy ma dni zwątpienia, to normalne. Nie wiń się za to, te dni zwątpienia są tak samo trudne do zniesienia jak napad więc pamiętaj, że jesteś silna. Wiem, że możesz osiągnąć co tylko chcesz. Licze na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wybieraj szkoła albo zdrowe jedzenie, bo ten wybór może przekształcić się w normalne życie albo zdrowe jedzenie a to już większy problem. Może do końca października nie prowadź żadnej konkretnej diety, tylko po prostu zrezygnuj ze słodyczy, fast foodów i tłustych potraw, a najwięcej jedz warzyw i nabiału? Takie małe ograniczniki nie będą wiele kosztować a dadzą jakiekolwiek efekty, nie będziesz stała w miejscu :)
    trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie polecam diet typu kopenhaska, bo niestety często wszystko wraca. Ważne tylko, żebyś się nie poddawała i pamiętała o co walczysz. :) Trzymaj się ciepło. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, na pewno nie jest tak źle jak mówisz! Jeśli chodzi o oczy, to powinnaś iść do okulisty, nigdy nie wiadomo. Diet nie polecam, ja zawsze czuję się ograniczona jeżeli muszę trzymać się określonego jadłospisu. Trzymaj się Kruszynko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cokolwiek zdecydujesz to najważniejsze byś się już tego trzymała. Zdrowe jedzenie da się pogodzić ze szkołą, a tak czy siak zawsze są jakieś obowiązki i trudniejsze chwile. Mały kryzys zaraz Ci przejdzie:)) Jesteś silna i dasz radę. Wieżę w Ciebie ! Lepiej pomyśl nad sposobem żywienia jaki pozwoli Ci także utrzymać wagę bo i tak nawet jak przejdziesz dietę trzeba będzie ja potem utrzymać. Nie ma co marnować czasu, za 3 miesiące już możesz się cieszyć z sukcesu, nie odmawiaj sobie tego teraz. Ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. normalne jedzenie do 500 kcal ? to jest dieta a nawet głodówka a nie normalne jedzenie ;D poza tym jak chcesz mieć siłe do nauki i schudnąć jedz duzo warzyw i owocow, od nich nie da sie przytyć a dają energię siłe i witaminy :)

    zapraszam do siebie, ja dopiero zaczynam, buziaczki
    http://love-and-coffee.ownlog.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia! Nauka jest dość ważna, jedz owoce, warzywa, nie mają tak wielu kalorii. Na przykład marchew lub sałata. Będziesz miała witaminy, a i na pewno świerze powietrze! Również pomoże w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się! Powinnas wybrać szkole, bo co potem? Schudnac zdążysz, na to zawsze jest czas :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty