Czas spiąć tyłek

Witajcie Kochane !

Dziś nie jest aż tak pozytywnie jak wczoraj . Zaraz lecę na chór kościelny więc post jak to u mnie bywa będzie dość krótki . Dziś waga pokazała 55 kg ! Byłam tak załamana .

Dzisiejszy bilans :

  • jogurt light - 69 kcal
  • jabłko-  100 kcal
169 / ??

Dziękuje wam za wszystkie miłe komentarze one naprawdę mocno motywują i mega poprawiają nastrój .

Tak zajebisty brzuch omnomnomnom <3 <3 <3


Trzymajcie się chudo !! 

Zjadłam jeszcze jogurt 150 kcal ... Żeby nie martwić babci zaraz wszystko od ćwicze :)

Komentarze

  1. Jaki piękny bilans *.* Motywujesz mnie i to bardzo. A taki brzuch możesz mieć jeśli będziesz tylko będziesz chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny bilans,tak trzymaj ;)
    Powodzenia i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny bilans x Nie przejmuj się wagą, na pewno spadnie. Jakieś chwilowe zatrzymanie wody - tak to sobie tłumacz i głowa do góry :)
    Trzymaj się
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bilans. Co do Twojego komentarza - jakie leki bierzesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam ponieważ pogorszyły mój stan . Antydepresanty z typu trzeciego profesjonalnie nazywane " inhibitorami monoaminooksydazy ". Niestety ich skutkiem ubocznym było silne nasilenie myśli samobójczych . Na moje stany lękowe brałam lorazepan on pomagał lecz jest to lek na terapie krótkoterminową . A inne długoterminowe działają z wieloma skutkami ubocznymi ... Gdybyś chciała pr opisać to to mój nr GG : :51288523

      Usuń
  5. Bilans i tak śliczny, ja to bym chciała twoją wagę tylko że jestem prawie 10cm wyższa :P Brzuch rzeczywiście zajebisty, wyobrażam sobie ile pracy musiała w niego włożyć, chyba az pójdę poćwiczyć :P Trzymaj się chudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. super sobie radzisz


    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty