Plan jest dobry ;)

Witajcie kochane !
 
     Dziś po raz kolejny zabierają mnie do szpitala (psychiatrycznego). Wracam w niedzielę i na pewno napiszę już szczegółowy plan głodówki . Martwi mnie to,że od poniedziałki chcę zacząć głodówkę a w czwartek znów jadę do szpitala lub do taty . Z tatą jest gorzej . On nie rozumie,że ktoś może nie chcieć jeść aż tyle .

     W szpitalu bilanse około 800-1000 kcal mi wyjdą jak się postaram . Uwielbiam być w tym szpitalu czuje się tam tak dobrze . Znam  tam większość osób i naprawdę bardzo ich lubię pomimo znacznej różnicy wieku świetnie się dogadujemy . Waga jak to waga pokazuje mi 55,3 dziś . Wiem że po weekendzie może być więcej,ale nie chce mi się wierzyć że z powrotem mogłabym ważyć 56 kg...

     Będę jeść same zdrowe rzeczy i jak najwięcej się ruszać . To dość ciężkie gdy jest się w pomieszczeniu 4 dni,ale dam radę .  Co do zdjęć macie rację wyszły świetne .

     Staram się nie załamywać tym 55,2 bo moja babcia widzę to jest spokojna . Na tym bardzo mi zależało bo miałyśmy dość duże problemy z moją mamą . Po co mam się zamartwiać tym jak wyglądam żeby nie być pierdoloną świnią !!!! jeżeli schudnę już niebawem i będę perfekcyjna będę chuda i wysportowana .

     Będę cieszyć się życiem z pociętymi ciałem .
     Będę cieszyć się życiem ponieważ mogę być piękna .
     Będę cieszyć się życiem bo mam cudownego chłopaka,który mnie kocha i jest ideałem .


Trzymajcie się chudo i pozytywnie !!

Komentarze

  1. Widzę, że masz pełno motywacji, trzymaj tak dalej :)
    http://proanaewelyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no pięknie <3to twoje podejscie do wszystkiego. Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że mimo wszystko się nie poddajesz i chcesz cieszyć się życiem, do duży krok w przód. :)
    Trzymaj się ;*

    ascetyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę, 56 na pewno nie będzie. Czekam na wieści po powrocie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci tej pozytywnej energii i ambicji ♥
    Pa :* 3maj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oddaj mi choć trochę twojej siły :)
    http://anamia55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty