Pozytywnie

Witajcie Motylki !!

Godzinę temu wróciłam do domu a wyszłam z niego o 7 30 . Jednym słowem jestem wykończona,ale dość zadowolona .

Dziś pierwszy raz byłam w swojej siłowni nie na rowerkach i innych pierdołach lecz na siłowni siłowni takiej gdzie są sami faceci. Oczywiście byłam strasznie zestresowana i zawstydzona,ale uśmiechałam się oni też także myślę,że było ok . Potem byłam na Zumbie i tyle pozytywnej energii!!

Dzisiejszy bilans :

  • jabłko - 75 kcal
  • pomidor - 45 kcal
    110 /??

Trzymajcie się Kruszynki !!


Komentarze

  1. Ojej ale Ci zazdroszczę. Super dzień siłownia i zumba ^^ też tak muszę ćwiczyć! No pięknie, serdeczne gratulacje :) ;*
    http://co-nas-przyciaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans pozytywny :) Może to początek dobrej passy:) Pozdrówk i:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bilans :3 Och, ach zumba - ja też chcę! (ale.nie mam czasu :/)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałaś tam chociaż na co popatrzeć? :D Ale Ty mało jesz, żebyś nam gdzieś nie zasłabła, uważaj na siebie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjny bilans i jeszcze tyle wysiłku fizycznego. <3 Oby tak dalej! Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochanie jest naprawdę ślicznie ale uważaj na siebie. Wysiłku fizycznego bardzo dużo a bilans strasznie niski, żeby nic Ci się nie stało. Podziwiam Cię bardzo ale uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam to zawstydzenie, bo też kiedyś chodziłam na siłownię i miałam wrażenie że cały czas się na mnie gapią! Ale prawda jest taka że to właśnie te ćwiczenia z obciążeniem są najlepsze na chudnięcie. Rzeczywiście uważaj żeby nie przegiąć i może planuj sobie jakiś niskokaloryczny posiłek przed treningiem bo jak gdzieś zemdlejesz to będzie kiepsko. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty